Plany postępowań o zamówienia publiczne

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2025- aktualizacja 03.06.2025

 

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok

2

 

0

 

2

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

Wersja nr

 

 

 

 

 

 

3

 

Zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.06.2025 nr 2025/BZP 00013292/03/P

 

 

(aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu 25.02.2025 nr 2025/BZP 00013292/02/P)1

 

Zamawiający:

 

Nazwa: GMINA MOGIELNICA

Krajowy numer identyfikacyjny: 2 7971893228

Adres: ul. Rynek 1

Miejscowość: Mogielnica

Kod pocztowy: 05-640

Kraj: Polska

Adres strony internetowej: www.mogielnica.pl

Adres poczty elektronicznej: inwestycje@mogielnica.pl

Numer telefonu kontaktowego: +48 6635149

Rodzaj zamawiającego:3 Zamawiający publiczny | jednostka sektora finansów publicznych | jednostka samorządu terytorialnego

       

 

1 Należy wypełnić w przypadku aktualizacji Planu postępowań o udzielenie zamówień.

2 Numer NIP lub REGON.

3 Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki albo inny zamawiający. Należy wskazać rodzaj zamawiającego spośród następującej listy:

1) jednostka sektora finansów publicznych: organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej), organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał, jednostka samorządu terytorialnego, związek jednostek samorządu terytorialnego, związek metropolitalny, jednostka budżetowa, samorządowy zakład budżetowy, agencja wykonawcza, instytucja gospodarki budżetowej, państwowy fundusz celowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze, Narodowy Fundusz Zdrowia, samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej, uczelnia publiczna, Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych;

2) inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej;

3) związki podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2;

4) inny zamawiający (proszę określić).

 

1. Zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne

 

 

 

Pozycja Planu

 

 

 

Przedmiot zamówienia

 

 

Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4

 

 

Orientacyjna wartość zamówienia5

 

 

Przewidywany termin wszczęcia postępowania6

 

 

 

Informacje dodatkowe7

 

 

Informacja na temat aktualizacji8

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

1  .  R  O  B  O

 

T  Y        B  U  D  O  W

 

L  A  N  E

 

 

 

1.1.1

 

Przebudowa drogi gminnej Aleja VII Izabelin

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

 

218 056,50 PLN

 

II kwartał 2025 r.

 

 

 

1.1.2

 

Przebudowa drogi gminnej nr 160711W nr ewid. 34/2 Wężowiec

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

 

590 000,00 PLN

 

II kwartał 2025 r

 

 

 

1.1.3

 

Przebudowa drogi gminnej Otalążka- Jastrzębia Stara

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

 

5 600 000,00 PLN

 

II kwartał 2025

 

 

 

1.1.4

 

Przebudowa centralnego ogrzewania w budynku ZSO w Mogielnicy

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

 

736 000,00 PLN

 

I kwartał 2025 r.

 

 

 

1.1.5

 

Budowa wodociągu Otaląż-Cegielnia

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

 

530 000,00 PLN

 

II kwartał 2025 r.

 

 

 

 

 

2  .

 

D  O  S  T  A  W  Y

 

 

 

 

 

 

 

1.2.1

 

 

 

Zakup i montaż budynku kontenerowego w miejscowości Brzostowiec

 

 

 

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

 

 

 

 

191 000,00 PLN

 

 

 

 

czerwiec 2025

Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK

Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE

 

 

 

 

dodana pozycja

 

 

 

3

 

.  U  S  Ł  U  G  I

 

 

 

 

 

1.3.1

Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych dla Urzędu Gminy i Miasta w Mogielnicy

 

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

 

 

135 000,00 PLN

 

 

listopad 2025 r

 

 

 

4 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:

1) tryb podstawowy ˗ bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy);

2) tryb podstawowy ˗ negocjacje fakultatywne (art. 275 pkt 2 ustawy);

3) tryb podstawowy ˗ negocjacje obligatoryjne (art. 275 pkt 3 ustawy);

4) partnerstwo innowacyjne;

5) negocjacje bez ogłoszenia;

6) zamówienie z wolnej ręki;

7) konkurs;

8) umowa ramowa.

 

5 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.

6 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.

7 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).

8 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.

 

2. Zamówienia o wartości równej lub przekraczającej progi unijne

 

 

 

 

Pozycja Planu

 

 

 

Przedmiot zamówienia

 

 

Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia9

 

 

Orientacyjna wartość zamówienia10

 

 

Przewidywany termin wszczęcia postępowania11

 

 

 

Informacje dodatkowe12

 

 

Informacja na temat aktualizacji13

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

2  .

 

D  O  S  T  A  W  Y

 

 

 

 

 

2.2.1

ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY MOGIELNICA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

 

Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie: art. 132 ustawy

 

 

1 500 000,00 PLN

 

 

kwiecień 2025 r

 

 

 

 9 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:

1) przetarg nieograniczony;

2) przetarg ograniczony;

3) negocjacje z ogłoszeniem;

4) dialog konkurencyjny;

5) partnerstwo innowacyjne;

6) negocjacje bez ogłoszenia;

7) zamówienie z wolnej ręki;

8) konkurs;

9) umowa ramowa;

10) dynamiczny system zakupów.

 

10 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.

11 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.

12 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).

13 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 03.06.2025
Dokument wytworzony przez: Referat inwestycji i remontów - IR
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Kinga Orzechowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 czerwca 2025 10:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Kinga Orzechowska
Ilość wyświetleń: 44
03 czerwca 2025 10:12 (Kinga Orzechowska) - Dodanie załącznika [2025_bzp_00013292_03_p.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 czerwca 2025 10:12 (Kinga Orzechowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)