Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok |
2 |
|
0 |
|
2 |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wersja nr |
|
|
|
|
|
|
2 |
(aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu 08.01.2025 nr 2025/BZP 00013292/01/P)1
Nazwa: GMINA MOGIELNICA |
Krajowy numer identyfikacyjny: 2 7971893228 |
||
Adres: ul. Rynek 1 |
|||
Miejscowość: Mogielnica |
Kod pocztowy: 05-640 |
Kraj: Polska |
|
Adres strony internetowej: www.mogielnica.pl |
|||
Adres poczty elektronicznej: inwestycje@mogielnica.pl |
Numer telefonu kontaktowego: +48 6635149 |
||
Rodzaj zamawiającego:3 Zamawiający publiczny | jednostka sektora finansów publicznych | jednostka samorządu terytorialnego |
|||
1 Należy wypełnić w przypadku aktualizacji Planu postępowań o udzielenie zamówień.
2 Numer NIP lub REGON.
3 Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki albo inny zamawiający. Należy wskazać rodzaj zamawiającego spośród następującej listy:
1) jednostka sektora finansów publicznych: organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej), organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał, jednostka samorządu terytorialnego, związek jednostek samorządu terytorialnego, związek metropolitalny, jednostka budżetowa, samorządowy zakład budżetowy, agencja wykonawcza, instytucja gospodarki budżetowej, państwowy fundusz celowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze, Narodowy Fundusz Zdrowia, samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej, uczelnia publiczna, Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych;
2) inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej;
3) związki podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2;
4) inny zamawiający (proszę określić).
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
1 . R O B O |
T Y B U D O W L |
A N E |
|
|
1.1.1 |
Przebudowa drogi gminnej Aleja VII Izabelin |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy |
218 056,50 PLN |
II kwartał 2025 r. |
|
|
1.1.2 |
Przebudowa drogi gminnej nr 160711W nr ewid. 34/2 Wężowiec |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy |
590 000,00 PLN |
II kwartał 2025 r |
|
|
1.1.3 |
Przebudowa drogi gminnej Otalążka- Jastrzębia Stara |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy |
5 600 000,00 PLN |
II kwartał 2025 |
|
|
1.1.4 |
Przebudowa centralnego ogrzewania w budynku ZSO w Mogielnicy |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy |
736 000,00 PLN |
I kwartał 2025 r. |
|
|
1.1.5 |
Budowa wodociągu Otaląż-Cegielnia |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy |
530 000,00 PLN |
II kwartał 2025 r. |
|
dodana pozycja |
|
|
3 |
. U S Ł U G I |
|
|
|
1.3.1 |
Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych dla Urzędu Gminy i Miasta w Mogielnicy |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
135 000,00 PLN |
listopad 2025 r |
|
|
4 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
1) tryb podstawowy ˗ bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy);
2) tryb podstawowy ˗ negocjacje fakultatywne (art. 275 pkt 2 ustawy);
3) tryb podstawowy ˗ negocjacje obligatoryjne (art. 275 pkt 3 ustawy);
4) partnerstwo innowacyjne;
5) negocjacje bez ogłoszenia;
6) zamówienie z wolnej ręki;
7) konkurs;
8) umowa ramowa.
5 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
6 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
7 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
8 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia9 |
Orientacyjna wartość zamówienia10 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania11 |
Informacje dodatkowe12 |
Informacja na temat aktualizacji13 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
2 . |
D O S T A W Y |
|
|
|
2.2.1 |
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY MOGIELNICA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH |
Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie: art. 132 ustawy |
1 500 000,00 PLN |
kwiecień 2025 r |
|
|
9 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
1) przetarg nieograniczony;
2) przetarg ograniczony;
3) negocjacje z ogłoszeniem;
4) dialog konkurencyjny;
5) partnerstwo innowacyjne;
6) negocjacje bez ogłoszenia;
7) zamówienie z wolnej ręki;
8) konkurs;
9) umowa ramowa;
10) dynamiczny system zakupów.
10 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
11 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
12 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
13 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025