BURMISTRZ GMINY I MIASTA MOGIELNICA
OGŁASZA WOLNE STANOWISKO PRACY:
„Sprzątaczka (stanowisko pomocnicze)”
I. Stanowisko: Sprzątaczka w Urzędzie Gminy i Miasta w Mogielnicy
II. Wymagania związane ze stanowiskiem:
1. Niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
1. obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
2. minimum wykształcenie podstawowe,
3. nieposzlakowana opinia.
2. Dodatkowe :
1. Posiadanie doświadczenia w pracy na stanowisku sprzątaczki lub na innym stanowisku o podobnym charakterze,
2. Zaangażowanie, sumienność, dokładność.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. wykonywanie prac o charakterze porządkowo-sanitarnym w Urzędzie Gminy i Miasta w Mogielnicy,
2. wyłączanie urządzeń elektrycznych oraz zamykanie okien i drzwi w sprzątanych pomieszczeniach,
3. dbałość o urządzenia oraz sprzęt do utrzymania czystości,
4. wykonywanie innych czynności zleconych przez sekretarza.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy i Miasta w Mogielnicy, ul. Rynek 1, 05-640 Mogielnica.
2. Czas pracy: pełny wymiar czasu pracy wynoszący 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w przeciętnym pięciodniowym tygodniu pracy.
3. Fizyczne warunki pracy: Praca fizyczna na terenie Urzędu Gminy i Miasta w Mogielnicy i terenie mu przyległym.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Mogielnicy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wynosił powyżej 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
1. Podanie adresowane do Burmistrza Gminy i Miasta Mogielnica o zatrudnienie na stanowisku sprzątaczki w Urzędzie Gminy i Miasta w Mogielnicy,
2. Curriculum vitae,
3. Kopię świadectwa lub świadectw potwierdzających posiadane wykształcenie,
4. Kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe doświadczenie zawodowe,
5. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
6. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności,
7. Oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku sprzątaczki,
8. Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa wyżej powinny być poświadczone przez kandydata za zgodności z oryginałem poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowości, data, czytelny podpis.
Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane odpowiednio przez podmiot wystawiający dokument lub podpisane czytelnie przez kandydata składającego ofertę.
W celu ułatwienia kontaktu z kandydatem oferta powinna zawierać dane adresowe (w tym adres poczty elektronicznej) i telefoniczne, niezbędne do poinformowania o dalszym postępowaniu rekrutacyjnym.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (CV) i podanie o pracę należy opatrzeć własnoręcznym podpisem i klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko sprzątaczki w Urzędzie Gminy i Miasta Mogielnica zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz zgodnie Rozporządzeniem parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016 nr 119, s. 1 z późn. zm. )”.
VII. Miejsce i termin składania dokumentów:
Ogłoszenie o naborze oraz wszelkie informacje związane z przedmiotowym naborem, w tym także o ewentualnych etapach rekrutacji będą umieszczane w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej BIP - Biuletyn Informacji Publicznej mogielnica.bipgmina.pl oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu.
Wymagane dokumenty należy składać lub przesłać do Urzędu Gminy i Miasta w Mogielnicy, adres:
ul. Rynek 1 (sekretariat) w zamkniętej kopercie, osobiście w siedzibie tut. Urzędu Gminy lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„Ogłoszenie ws. wolnego stanowiska sprzątaczki”:
w terminie do dnia 26 lutego 2025 roku do godz. 12.00
Dokumenty, które wpłyną po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
Rekrutację przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Gminy i Miasta w Mogielnicy.
Po dokonaniu wstępnej analizy dokumentów pod względem formalnym przez Komisję, kandydaci, którzy zakwalifikują się do dalszego postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia drugiego etapu konkursu podczas którego zostanie sprawdzony poziom wiedzy kandydata ubiegającego się o stanowisko. Kandydaci o dopuszczeniu do drugiego etapu konkursu, oraz o terminie i miejscu zostaną powiadomieni indywidualnie.
VIII. Zasady przetwarzania danych osobowych uczestników postępowania rekrutacyjnego
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informujemy o tym, że:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025