Obwieszczenia Burmistrza Gminy i Miasta Mogielnica

OBWIESZCZENIE Burmistrza Gminy i Miasta Mogielnica o przystąpieniu do sporządzenia Planu Ogólnego Gminy Mogielnica

 

Mogielnica, dnia 20.01.2025r.

BiPP.6720.1.2024                                                                                 

OBWIESZCZENIE

Burmistrza Gminy i Miasta Mogielnica

o przystąpieniu do sporządzenia Planu Ogólnego Gminy Mogielnica

Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. 2024 r. poz.1130 z późn. zm.), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Mogielnicy uchwały nr X/36/2024 z dnia 21 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Mogielnica. Jednocześnie na podstawie art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 pkt. 1 i art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024r. poz. 1112 z późn. zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko ustaleń projektu planu ogólnego gminy Mogielnica.

Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego projektu planu ogólnego oraz prognozy w terminie od 23.01.2025 r. do 20.02.2025 r.

Wnioski do projektu planu ogólnego Gminy i Miasta Mogielnica należy składać wyłącznie na formularzu Pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego. Formularz dostępny jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego

 

Sposób składania wniosków:

  • w postaci papierowej przekazanej osobiście do Urzędu Gminy i Miasta Mogielnica
    z siedzibą:  ul. Rynek 1, 05-640 Mogielnica
    ,
  • w postaci papierowej przekazanej pocztą na adres: Urzędu Gminy i Miasta Mogielnica; z siedzibą:  ul. Rynek 1, 05-640 Mogielnica
  • w formie dokumentu elektronicznego przekazanego na adres e-mail: gmina@mogielnica.pl,
  • w formie dokumentu elektronicznego przekazanego za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Gminy i Miasta na platformie ePUAP

Składający wniosek do projektu planu ogólnego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

W trakcie całego okresu zbierania wniosków do projektu planu ogólnego możliwe będzie uzyskanie informacji na temat sporządzanego planu ogólnego w Referacie Budownictwa i Planowania Przestrzennego, w pokoju nr 8 Urzędu Gminy i Miasta Mogielnica oraz pod numerem +48 66 35 149 wewn. 29.

Burmistrz Gminy i Miasta Mogielnica

Robert Lipiec                                

 

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z procedurą planistyczną sporządzenia planu ogólnego.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o danych osobowych) – RODO (Dz. U. UE L 119, s. 1 ze zm.) informuję, że:                                                                                                              1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Mogielnica z siedzibą:  ul. Rynek 1, 05-640 Mogielnica                                                                               2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Gminy i Miasta Mogielnica, z którym może się Pani/Pan kontaktować w zakresie przetwarzania danych osobowych pod adresem email:  iod@mogielnica.pl lub listownie na adres Urzędu Gminy i Miasta Mogielnica - Grzegorz Frasoński.                                                                                     3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu sporządzenia planu ogólnego i związaną z tym procedurą planistyczną, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, wynikający z art. 13i ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.               4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane:                                                                 a) organom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa;                                b) podmiotom, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.                                 5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu a następnie zgodnie z obowiązującą Instrukcją kancelaryjną oraz przepisami o archiwizacji dokumentów 25 lat od roku następnego po zakończeniu sprawy, a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego, gdzie będą przechowywane wieczyście.                              6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo: do uzyskania kopii tych danych, prawo do ich sprostowania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.                                                                                                                                  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.                                8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją niepodania danych będzie pozostawienie sprawy bez rozpoznania.                                                                          9. W przypadku żądania informacji o źródle danych (art. 15 ust. 1 lit. g RODO), prawo to podlega ograniczeniu, jeżeli wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane pozyskano – art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.                       10.  Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Samodzielne stanowisko ds. budownictwa i planowania przestrzennego - BiPP
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jarosław Górnik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 stycznia 2025 10:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Wioleta Górnik
Ilość wyświetleń: 147
20 stycznia 2025 10:39 (Wioleta Górnik) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)