ZARZĄDZENIE Nr 113/2025
Burmistrza Gminy i Miasta Mogilnica
z dnia 25 września 2025 roku
w sprawie utworzenia stałego dyżuru w Gminie Mogielnica
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2025 r. 1153) oraz § 8 ust. 5 pkt. 7 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2025 r. w sprawie gotowości obronnej państwa (Dz. U. 2025 poz. 355) zarządza się, co następuje:
§ 1
Tworzy się stały dyżur w Gminie Mogielnica którego celem jest zapewnienie nieprzerwanego przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego oraz obrony cywilnej.
§ 2
§ 3
Do zadań stałego dyżuru należy w szczególności:
§ 4
Skład osobowy Stałego Dyżuru stanowią:
1) Kierownik zmiany SD Grzegorz Frasoński
2) Kierownik zmiany SD Tomasz Kowalski
3) Dyżurny SD Anna Figurska
4) Dyżurny SD Kamil Broniecki
§ 5
Nadzór nad funkcjonowaniem stałego dyżuru powierza się Kierownikowi Referatu ds. Zarządzania Kryzysowego.
§ 6
Szczegółową organizację i tryb pełnienia dyżuru określi Instrukcja Stałego Dyżuru Burmistrza Gminy i Miasta Mogielnica.
§ 7
Traci moc Zarządzenie nr 26/2019 z dnia 11 marca 2019 roku.
§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Gminy i Miasta Mogielnica
Robert Lipiec
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025