Zamówienia o wartości poniżej 130 tys. zł

Zapytanie ofertowe na wdrożenie SZBI w Gminie Mogielnica

   FB.271.1.2025                                                                                     Mogielnica, 2025.05.21

 

              

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Burmistrz Gminy i Miasta Mogielnica zaprasza do składania ofert na wykonanie zadań pn."Wdrożenie SZBI w Gminie Mogielnica.”

I.       ZAMAWIAJĄCY

Gmina Mogielnica

ul. Rynek 1, 05-640 Mogielnica
tel. +48 (48) 663-51-49,  (48) 663-52-63
gmina@mogielnica.pl

NIP: 797-189-32-28;

REGON: 670223445

II.    TRYB PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA

  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest wyłączone z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku ( Dz.U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1.
  2.  Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w oparciu o postanowienia Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach FERC 2021-2027 Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa dla postępowań o wartości nie przekraczającej kwoty 80 000,00 netto.

 

III. ŻRÓDŁA FINANSOWANIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie wynika z udziału w projekcie grantowym w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd” finansowanego ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny samorząd” oraz zawartej w dniu 12.07.2024r. umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/1618/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024

 

IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1.      Aktualizacja i opracowanie SZBI, dokumentacji, analizy ryzyka w Urzędzie Gminy i Miasta Mogielnica

2.      Wdrożenie SZBI, dokumentacji, analizy ryzyka w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Mogielnicy

3.      Wdrożenie SZBI, dokumentacji, analizy ryzyka w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Mogielnicy nr 1

4.      Wdrożenie SZBI, dokumentacji, analizy ryzyka w Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Mogielnicy

5.      Wdrożenie SZBI, dokumentacji, analizy ryzyka w Publicznej Szkole Podstawowej w Michałowicach

6.      Wdrożenie SZBI, dokumentacji, analizy ryzyka w Publicznej Szkole Podstawowej w Borowem

7.      Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego. Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego stanie się załącznikiem nr 1 do umowy.

V.    WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

72212780-0 Usługi opracowywania oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością

 

VI. TERMIN REALIZACJI ZADANIA

1.Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie później niż do 31 grudnia 2025 r.

2. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

 

VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności:

Opis sposobu oceny spełnienia warunku: weryfikacja spełnienia warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do zapytania ofertowego.

2) posiadają potencjał techniczny:

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać potencjał techniczny do wykonania przedmiotu zamówienia

Opis sposobu oceny spełnienia warunku: weryfikacja spełnienia warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do zapytania ofertowego.

3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać osoby zdolne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tj. co najmniej 2 audytorów normy PN-ENISO 27001

Opis sposobu oceny spełnienia warunku: weryfikacja spełnienia warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do zapytania ofertowego.

4) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem:

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w okresie prowadzenia działalności , rzetelnie wykonał co najmniej 3 wdrożenia Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji  realizowanych na rzecz sektora administracji publicznej kwocie nie niższej niż 18 000 zł brutto każda.

Opis sposobu oceny spełnienia warunku: weryfikacja spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę referencje –wykazujące jego doświadczenie we wdrożeniu SZBI oraz wykaz wykonanych usług sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6

5) spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Opis sposobu oceny spełnienia warunku: weryfikacja spełnienia warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do zapytania ofertowego.

 

VIII. WYKLUCZENIE WYKONAWCY

1.      Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy wykonawcę który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

                                    1)     uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

                                    2)                              posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji,

                                    3)      pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta pełnomocnika,

                                    4)      pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej , pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2.      Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy wykonawcę który figuruje na liście osób i podmiotów, o których mowa w art. 2 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. nr. 835) załącznik nr 3

3.      Zamawiający oceni brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia w postaci załącznika nr 7.

 

IX. KRYTERIUM OCENY OFERT

1.      Kryterium oceny ofert – cena 100%

2.      Cena, o której mowa w pkt. 1 jest ceną brutto i stanowi całkowite ryczałtowe wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie całości przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszelkich kosztów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.

3.      Wykonawca określi cenę oferty  podając ją w zapisie liczbowym i słownym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.      Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.

5.      Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę całkowitą za wykonanie przedmiotu zamówienia.

6.      W przypadku, gdy 2 lub więcej  ofert będą przedstawiały taką samą ceną, przy czym oferty te będą uznane jako najkorzystniejsze, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych.

 

X. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.      Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

2.      Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania.

3.      Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, w sposób czytelny, na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym.

4.      Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie.

5.      Wykonawca składający dokumenty w innym języku niż język polski zobowiązany jest do złożenia ich wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

6.      Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.

7.      Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

8.      W przypadku gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

9.      Każdy Wykonawca składa tylko jedną ofertę, w jednym egzemplarzu.

 

XI. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT

1.      Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres mailowy Zamawiającego: gmina@mogielnica.pl  do dnia 29.05.2025r. do godziny 10:00. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.

2.       Wiadomość, w której zostanie przesłania oferta wraz z wymaganymi dokumentami, powinna być opatrzone tytułem: „Wdrożenie SZBI w Gminie Mogielnica.”.

3.      Wykonawca, przesyłając ofertę wraz z załącznikami, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości. W przypadku nie otrzymania potwierdzenia od Zamawiającego z upływem doby, Wykonawca zobowiązania jest do kontaktu telefonicznego.

4.      Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

 

XII. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTU

Osobą uprawnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego jest Tomasz Kowalski tel 486635149 w.25; email: podatki@mogielnica.pl

XIII. ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY

1.      oświadczenie o braku wykluczenia udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;

2.      oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do zapytania ofertowego;

3.      wykaz usług wraz z referencjami wskazującymi doświadczenie w wykonaniu zamówienia stanowiący załącznik nr 6;

4.      oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -  jeśli dotyczy załącznik nr 4;

5.      w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub radcę pranego/adwokata lub Wykonawcę.

 

XIV. INFORMACJE DODATKOWE

1.      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2.      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3.      Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części.

4.      Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia składania ofert, przy czym dzień składania ofert jest pierwszym dniem terminu związania ofertą.

5.      Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza podpisuje umowę z Zamawiającym zgodnie z projektem umowy stanowiącym Załącznik nr 5.

6.      Zamawiający dopuszcza możliwość wybrania oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, w przypadku gdy Wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od podpisania umowy.

XV. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

 

Zgodnie z załącznikiem nr 8

 

XVI. KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

 1.  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Burmistrz Gminy i Miasta Mogielnica mający siedzibę w Urzędzie Gminy i Miasta w Mogielnicy Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: 48 6635149 lub pisemnie na adres siedziby, e-mail: gmina@mogielnica.pl bądź pod wskazanym wyżej adresem siedziby.

2.  Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez adres e-mail: iod@mogielnica.pl

3.     Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe na podstawie zgody wyrażonej dobrowolnym działaniem tj. przesłaniem oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe w celu wybrania najkorzystniejszej propozycji.

4.  Podanie danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie wskazanym w zapytaniu ofertowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania wymaganych danych jest brak możliwości rozpatrzenia oferty.

5.     Dane osobowe mogą być ujawnione jedynie właściwie upoważnionym osobom fizycznym, prawnym lub innym odbiorcom posiadającym podstawę prawną żądania dostępu do danych osobowych oraz odbiorcom, którym muszą zostać ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

6.     Administrator będzie przechowywać Państwa dane osobowe do zakończenia postępowania ofertowego, a następie przez okres wynikający z zasad określonych w Rozporządzeniu z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

7.     W uzasadnionych przypadkach przysługują Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych oraz informacji o przetwarzaniu, prawo do sprostowania niepoprawnych lub niekompletnych danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

XVII. Załączniki:

1.      Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

2.      Załącznik nr 2 Formularz ofertowy

3.      Załącznik nr 3 oświadczenie o braku wykluczenia z postępowania

4.      Załącznik nr 4 oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

5.      Załącznik nr 5 projekt umowy

6.      Załącznik nr 6 wykaz usług

7.      Załącznik nr 7 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

8.      Załącznik nr 8 klauzula informacyjna FERC

9.      Załącznik nr 9 wykaz personelu  

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 21.05.2025
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Tomasz Kowalski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 maja 2025 12:22
Dokument wprowadzony do BIP przez: Kinga Orzechowska
Ilość wyświetleń: 37
03 czerwca 2025 10:15 (Kinga Orzechowska) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyniku_postepowania.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 maja 2025 12:24 (Kinga Orzechowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 maja 2025 12:23 (Kinga Orzechowska) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument nieopublikowany)